Boyundaki duruş bozukluğu sebebiyle kafatası asimetrik, yamuk gelişen bebek anneleri var mı, varsa duruş bozukluğu düzeldikten sonra normale dönen var mı. Bu durumu yaşayanların bebekleri kaç aylıkken tedavi edildi? Hangi bölüme gitmeliyim öneriniz var mı