Aysehasan Arkadaşlar oğlum 18 aylık oldu ama herhangi bir konuşması yok.soyledigin bir şeyi çok güzel anlıyor kendisi anlatmaya çalışınca sadece ses çıkarıyor.konusmasi için erken mi yoksa herhangi bir sıkıntısı mi var bilmiyorum ne yapmam gerekir…