1 yaşında oğlum var ve kan değerleri oldukça düşük. Ciger kiyma falan veriyorum ama pek fark yaratmadı. Kan ilaçlarını da icirdigimde kusuyo zaten zor iciyo içerken de çoğunu dokuyo . Internette ferudun kunak in tariflerine baktım kına kına adında bir bitki var mis kan yapıcı özelliği oldukça fazlaymış. Kuri üzümle birlikte kaynatılıp iciliyo . Oğluma kullansam bir sıkıntı olur mu ki kullanan annelerimiz var mı dır ki