Canım anneler bebisim 4.5 aylık. Kizcemin 2 aylıkken ultrasonda kalçasında sorun yoktu ama bugün muayene olduk ortopediye ve röntgende sol kalça gelişim geriliği var dedi doktorumuz. Salı günü özel muayene aldık söylediği doktora . Canım anneler benim gibi olan var mi? Bandaj yapılır dendi ama yeniden muayene edilecek. Çok üzüldüm bende de kalça sorunu var . Insallah bebisim iyileşir. Normal bir kalçaya sahip olur