Deniz3402 beneğim 6ay 10 günlük tadımları baslayalı 20 gün oldu sabah kalkar beni emer sonr aoyalanır beni emer uyur sonra kalkar beni emer 40 dk sonra yoğurt verieim yarım çay bardağı sonra beni emer geri uyur, kalkar yine beni emer vs uyur 2-3. Arası yine tabi ılk beni emer sonra sebze corbası püresi ne yaptıysam beni emer uyur. Bazende gece yatmadan 1 saat once hipp 5 tahıllı ve meyve karısımı veririm yarım cay bardağı bazen vermem beni emer sadce bende cok kararsızım fazlamı eksikmi? Bu arada tadım yaptırıyorum hala ama artık yaptırcak bisi kalmadı sebze vs kabak bal kabağı patates havuc meyvedede armut şeftali elma tatırdım ne tatırcam bilmiyorum muz olabilir ama kabız olur diye korkuyorum öyle şuan kafam karışık🤷🏻♀️ Sizler nasıl yapıyosunuz