Deniz773 Arkadaşlar buzdolabındaki sütü bi tabağa koyup çözdürüyorum siz nasıl yapıyorsunuz çözdürdükten sonra ılık bir kaba koyuyor musunuz
Reyna Deniz773 bir kaseye kaynar su koyun sütü biberona koyuo biberonu da kaseye koyun suyun sıcaklığı ile ısınsın