Umay3840 Bebesi 7/24 emmek ıstyr o yuzden bir yere de cıkamyrm kulandgnz memnun kaldgnz pompa var mı acaba sütümü sagıp dısarı cıkınca vermek ıstyrm
ElifS95 Umay3840 ben kiwi baby elektrikli göğüs pompası kullanıyorum güzel ve çabuk sağım yapıyor fiyatı da uygun tavsiye ederim manuel zor oluyor