inci_34 Aynı ruh halleri Eylül de başlayacağım ,biz de 9 aylığız ama yemek uyku düzenimiz çok fena oturtamıyoruz bir türlü ve çok nazlıyız pandemi bebeği olduğu için babaannesinde bile ağlıyor ,ne yapacağımı bilmiyorum ben de ,ama bakıcımızı erken çağıracağım önce birlikte vakit geçireceğiz sonra ben onları baş başa bırakacağım bu şekilde alıştırmayı düşünüyorum