Merhabalar önümüzdeki cuma günü doktorumuza gideceğiz fakat size de sormak istiyorum kızım 11 aylık iken bir tane diş çıkardı şuan 14 aylık ve hala tek dişi var çıkan dişi de çok geç büyüdü üstünden 3 ay geçmesine rağmen o Bİle daha yarım diş büyüklüğünde . Bu şekilde olan var mı acaba