Milagrosoreiro Kızlar bebeğim doğduğundan beri Mustela kullanıyorum 13,5 aylık olduk ama göz yaktığını biraz önce kendimde deneyince anladım 😢Önerebileceğiniz göz yakmayan bebek şampuanı var mı?İçeriği temiz.
nneslihan Milagrosoreiro doğduğundan beri mustela kullanıyoruz, ilk kendimde denemiştim hatta, ama hiç yakmamıştı. Ama bununla ilgilide çok şikayet okumuştum o yüzden ne zaman yenisine geçsek ilk ben kullanıp bakıyorum Onun dışında minoris ve incia deneyebilirsiniz
lilibet Milagrosoreiro ilk doğduğunda mustela almıştım, banyosundan önce kendimizde denedik hepimizin gözü yanmıştı. O günden beri dalin kullanıyorum hiç de göz yakmıyor 👍🏻
Sefeff Minikyavrum75 dalında göz yakıyor ya üni baby kullanıyordum bulunduğum yerde kalmamıştı diye dalın aldım yikadigim an kızım ağlamaya başladı bi daha kullanamadım kendim kullanıyorum yüzümü yıkamak için 😀
Mirac_bbk kucukprensinannesi dalini ben makyajımı temizlemek için kullanıyorum özellikle gözlerime hatta mikrobu kırsın diye gözlerimi fena yakıyor
Reyna Milagrosoreiro mustela da göz yakmıyor dalin de bizzat kendim de denedim her göze farklı etki yapacak hali yok herhalde bilemedim
Milagrosoreiro Reyna Biraz önce benim gözümü yaktı.Bebeğimde zaten çok ağlıyo duşta ondan şüphelendim.
Milagrosoreiro nneslihan Ben de hep kullanırım ama sanırım yeni sipariş ettiğim şampuanı göz yakıyo.Değiştirmeye karar verdim o yüzden
Reyna Milagrosoreiro ben ikisini de kullandım bebeğim duşta hiç ağlamadı bu zamana kadar her aldığım şişeyi de denerim belki bu farklıdır yakar diye bu zamana kadar hiç biri yakmadı bildiğin gözümğn içine sokuyorum bir de yani
Milagrosoreiro Reyna İnternette bir çok şikayet var bununla ilgili.Ben de göz yakmıyo sanıyodum ama resmen gözüm sızladı biraz önce.Üzüldüm zamandır bebeğimi bununla yıkıyorum bide