Ataberk keşke alsalar. Düşündük geri iade alırlar mı diye ama hijyen sorunundan dolayı iade alınmıyor.
İnsan evladı için herşeye göğüs geriyor. Ama bir süre sonra güç kalmıyor. Yorgun düşüyorsun sütünde azalıyor. 2 saatte bir kalkıp süt sağmak çok zor. Zaten gazı oluyor. Gaz çıkarıyım derken sürekli kucakta. Ben süt sağmaya vakit bulamaz oldum. Şimdi emiyor ama meme de uyuyor tam doymuyor. Mecburen mamayla destekliyorum.