Dilayy58 Naciyeylmz benimde kenarda biraz açık gibi yer vardı kanama olmuştu duşa girince farketmistim yapıştırma olduğu için bant çekip duşa girdim çıktım kabuk bagladi geçti bişey olmadı canım
ikicocukannesi_bilge Kesinlikle doktorunuzu haberdar edin, kontrole gidin gecikmeyin sakin bir de hep kuru tütün dikişli yerinizi