asli_yavas Mrb arkadaşlar bugün rop muaynesinde 34 günlük bebeğimin gözünün arka kısmında görme merkezinin yakınında leke olduğu ve takip edilmesi gerektiği söylendi. Başına gelen varmış acaba nasıl bir yol izlendi sonucunda ne oldu. Bilgisi olan varmi