Narin9 7 ay 3günlük oğlum var kızlar sizce yapıp verebilir miyim? Nasıl yapılır bilmiyorum varsa tutan tarifiniz varsa alırım ☺️
Yamanikomm Narin9 sanirim.evde kendiniz yapinca verebiliyormussunuz ama disarida satilanlar pek.onerilmiyir
Kahveliseker Narin9 bizim doktorumuz ev yapimi verebilirsiniz demisti evde yapiyorum sadece kahvaltida bir yada iki tane yiyor. Hazır cok sekerli bence onu asla vermeyin.
Flamingom Narin9 birçok denedim en güzeli bu oldu. 1 yas sonrası yapmadım sanırım https://www.nefisyemektarifleri.com/bildiginiz-tum-tarifleri-unutturan-bebe-biskuvisi/
Narin9 Deletedmom896 kendim yapacam 😃 şekersiz doğal var bebekler için öyle tarifler bakkaldan alıp vermem zatenn 😃
Narin9 Yamanikomm aynen bnde kendim yapıp vericem dişarda ki cici bebeyi vermem zaten ☺️şekersiz doğal şekilde kendin yapıyorsun bnde öyle yapıp vermeyi düşünüyorum ara öğün olarak falan ☺️
Narin9 Kahveliseker yok canım vermem zaten onu tarif istedim yapanlardan kendi yaptığımzı verebilir miyim diye sordum dişardan alıp vermem ☺️tarifiniz alabilir miyim acaba 😊
atlasannesi1 Evet ben denedim. İnstada bi sayfadan aldım tarifi. 1yumurta sarısı yarım çaybardağı yoğurt 1tatlı kaşığı tereyağ pirinç unu aldığı kadar. Tatlandırmak için pekmez. Yoğurup şekil veriyorsunuz. Benim oğlum az da olsa yiyor kahvaltıda
Narin9 atlasannesi1 teşekkür ederim canım 😊hangi pirinç ununu kullanıyorsun?. Bnde öyle alternatif olarak farklı şeyler de olsun istiyorum arada veriyim kahvaltı veya ara öğünde. Nasıl veriyorsun peki direk öyle yiyor mu?
Kahveliseker Narin9 internetten aratip bulmustum bende. Gurme bebek sitesindeki tarifi kullaniyorum guzel oldu. İki kere yaptim. Yalnız irmiği bebek irmiği kullanin normal irmik cok sert oluyor yumusamiyor. Ayri bir kasede uzerini gececek kadar kaynar suda bekletiyorum eziliyor.
atlasannesi1 Narin9 dr oetker in kullanıyorum. Bazen kahvaltıda labne sürüp veriyorum. Bazen akşam meyveli yoğurduna katıyorum.
Flamingom Narin9 evet az malzeme bende yerdim dısarda eline verirdim kıyır kıyır oluyor isterseniz yoğurda koyarsınız ama ben blw basladım.buzdolapta cam kavanozda her hafta yapardım. Şimdi meyve sevdiği için ekstra tatlı kraker yapmıyorum. Sadece tuzlu yapıyorum