0-0-0-0-0-0-0- Bu nedir bu kadar erkek nereye geliyor deliricem kafayı yiyicem ödüm koptu ordu gibiler
Annesirintugceuzun 0-0-0-0-0-0-0- Yol geçen hanına hoş geldiniz. 👏👏👏 biz gideceğiz böyle giderse ülkemizden 👏👏👏👏👏👏
irva 0-0-0-0-0-0-0- Başımıza bela olarak geliyorlar daha da çok gelecekler kuzum.Ülkeyi karıştırıp iç savaşa sürükleyip kaçıp gidecek başımızdakiler.Ve bu çok da yakın bir zaman diliminde olacak fazla sürmez.
BademsMam 0-0-0-0-0-0-0- türkiyede büyük bir iç savaş çıkacak ileride demedi demeyin. Türkler afganlar suriyeliler ve içimizde olupta bilmediğimiz insanlarla ülke savaşına giricez ve ülke bölüncek. Bana geleceğimiz böyle giderse pek parlak gelmiyor
[silindi] Moral bozmak istemem ama avrupa türkiyeye daha çok afgan alması için baskı yapıyor ki büyük ihtimal alacaklarda
0-0-0-0-0-0-0- [silindi] neyin baskısı işin ucunda para var yoksa kimse kimsenin ülkesine zorla sokamaz😫
[silindi] 0-0-0-0-0-0-0- kendi ülkelerine gelmesinler diye türkiyeye gönderiyorlar bir idlip meselesi var saçma sapan o yüzden
0-0-0-0-0-0-0- Annesirintugceuzun kim kalır ki artık çocuklarımız genç kızlarımız var bu kadar erkek nasıl olur işsizlik almış başını gidiyor suriyeliler yetiyor Zaten offf çıldırıcam
2yavru1anali 0-0-0-0-0-0-0- Afganlar genel olarak taliban rejiminden kaçıyorlar işte can güvenliğimiz yok diye
0-0-0-0-0-0-0- 2yavru1anali savaşsınlar ya savaşsınlar neden her ipini koparan Türkiye ye geliyor bu ne yaa 😫
0-0-0-0-0-0-0- irva evet evet aynen öyle olucak inanmıyorum Atatürk’ün binbir savaşla aldığı ülke Afganlara ve Suriyelileri mi kalıcak Allahım deliricem bu ne hazmedemiyorum 😫
[silindi] 210796 kendi ülkelerine alacak halleri yok ortadoğuda bir tane keriz var o da türkiye. İran bile kabul etmedi uğraşamam diye bize postaladılar
Annesirintugceuzun 0-0-0-0-0-0-0- Ülkemin erkeklerinden yeterince çekiyorduk zaten. Bir de bunlar çıktı başımıza. Benim bir kızım var, ben bir kadınım ve korkuyorum. Seçimi bekliyorum sadece. Ona göre Ya gideceğiz Ya da kalacağız. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
irva 0-0-0-0-0-0-0- Yok onlara kalmaz onlar işin oyuncağı zaten.Bu ırk değil burayı almak isteyen.Daha yukarısı bu ülkeye göz diken.Onları buraya alıp buraya gönderip bizleri iç savaşa sürükleyecekler.Ha ama emin ol bizden kaçacak adam çok azdır.Kimseye yar etmeyiz.😊
2yavru1anali 0-0-0-0-0-0-0- cevabı çok basit aslında Türkiye gelmek en kolayı dileyen tak diye gelip kalıyor hiç bir. Nizam denetleme yok
Mirac_bbk 0-0-0-0-0-0-0- bugün video gördüm Afganlar ve Somali’ler kavga ediyor suriyeliler ayırıyor şaka gibi 🤭 ya bunlar kadınsız çocuksuz gepegençler bunlar dolacak her yere alsa dışarı tek başıma çıkmam bitti o günler
Ececanece 0-0-0-0-0-0-0- gizli bir anlaşmadan söz ediliyor. Amerika talibandan kaçan afganları alacak ama türkiyeden yapılacakmış başvurular. Anlayacağınız iyisini seçecekler bize de sapık katil terörist cahil varsa onlar kalacak.
Tombikdonerartikcokpahali Bugün dışarıda biri aynı delirmiş gibi şarkı söylüyordu baktım buraya taşınan afgan Veya suriyeli bir erkek birde gicik sesi var mahalleyi ayaga kaldirdi sabahin saat 8 i 🤷🏻♀