Mugekiran Merhaba hanımlar Bebelac Gold mamadan similac’a geçiş yaptık dün bugünde kakası yeşil ve kokulu geliyor bebeğimin. Mamadan mi yoksa üşüttü mu bunu yaşayan var mı
Kiziveannesii Kakasının yeşil olması üşüdüğü anlamına gelmez aksine çok iyi beslendiğinin göstergesidir