Benim bebeğim de 28 günlükken yaşamaya başladık, ben de kabızım benim sütümle o da kabız olmuş. Mama değişiklikleri de yapabiliyormuş 1 hafta kadar. Hastaneye götürdük, Lavman yapıldı. Gaz damlası kullanın, yediklerinize dikkat edin dedi. Şimdi daha iyi.