Yakupbebek maşallah sübhanallah canm . Doktorun iyi dediyse sağlık ocagindaki ebeleri boşver. Bebekler 6.aya kadar her ay 700-1300 kilo alması lazım 6.aydan sonra kilo alımı azalması lazım 6 aydan sonra obez riski daha çok oluyor. Çocuğunun kilosu da maşallah çok güzel rabbim sağlık sıhhat versin inşallah