Merhaba güzel anneler 🌺 nasipse 2 ay sonra doğum yapıcam. İlk çocugum da sütüm yok denilecek kadar azdı 1 aydan sonra doktor tavsiyesiyle mamaya başladık sonrası meme reddi falan derken olan sütte kesildi. Sadece 2 ay emzirebildim. Bu süreçte denemem gereken yemem gereken her şeyi yedim ve yemekle sütün artmadıgını kendi açımdan tecrübe ettim. İlk cocugunda emziremeyip ikinci cocugunda sütü olan emziren annelerden yada sütünü farklı şekilde arttırmış olan annelerden öneri bekliyorum. Neler kullandınız ne yaptınız paylaşırsanız sevinirim. 🥰