Glcnaksy merhaba. Doktor kontrolüne gidiyor musunuz? Cevabınız hayır ise, internet kullanıyorsunuz sanırım buraya yazdığınıza göre. En basitinden, ek gıdaya ne zaman başlanır şeklinde aratır mısınız ? Eğer bebeğinizin özel bir durumu yok ise, 6 aydan önce ek gıdaya başlanmasını önermiyor doktorlar. Yoksa bebek tabi sizi bebeğiniz isterseniz döner yedirirsiniz. 6. ayda da sadece tadım şeklinde başlanıyor ek gıdaya, öğün gibi değil de. Bunun sebebi de bebeğin midesini bağırsaklarını yormamak, alışmasını sağlamak varsa bir alerjisi onu tespit etmek. Verirseniz bebek her şeyi yer ama ilerde reflü, gastrit gibi hastalıklara neden olursunuz belki de bilmeden. Bir de paketli gıdalardan olabildiğince uzak tutmanız iyi olur, cicibebeyi boşverin.