Zafsim0801 Arkadaşlar sağlık ocağı verdi 4 aylık bebeğim geçen aydan itibaren özel veridgii damlaları kullanıyorum 100 TL falan sağlık ocağının verdikleri i kullanan varmı nasıl
Bualemdeyeniyim Zafsim0801 bence kullanma ben kullanmadım görümcem de bi kere kullanayım demiş özel alana kadar vegaferonu bebek huzursuzlasmıs cok
utangacayimonti Biz 1 kere kullandım 5 gündür çocuğum resmen kabız ve ağlamaktan kıpkırmızı oluyor verdiğime bin pişmanım hala geçmedi