Mirayasellll Benim oğlum kolikti zaten. Ne dışarı çıkmak istiyordu ne eve biri gelsin istiyordu. Zaten gelen de pişman oluyordu. İlk zamanlar karnı aç diye değil de temas istedikleri için bol bol emiyorlar. Meme onlar için sadece beslenme değil ki onların, suyu, limanı, sakinleşecekleri tek yer. Şuan 11 aylık olduk çok şükür. Bir dönem sling, kanguru vs çok işime yaradı. Ekgıda dönemine gelsin dışarıda başka şeyler yiyebilsin o zaman daha rahat olur. 🥰 Biz genelde çıkarsak akşama doğru çıkıyoruz. Babası ile parka gidiyor. Ama eğer ben de yanlarındaysam bende durmak istiyor 🙈😂