Defnemoms1 Kızım 5aylık oldu ufak ufak yüzüstü yatırmam gerektiğini biliyorum ama 1dakika olmadan ağlamaya başlıyor hiç hoşlanmıyor öyle durmaktan acaba bir sorun olurmu emeklemesinde falan ??
Gulnuraraserol Defnemoms1 oğlum 6 ay 22 günlük asla yüz üstü yatmıyor 3-4 aylıkkende yüz üstü yatırdığımda ağlardı hala öyle sevmiyor yüz üstü yatmayı bende üstelemiyorum artık emeklemeden yürür diyor çevremdeki herkes
Duygu34 Defnemoms1 ben hiç yatırmadım ilk oğlumu ztn sevmiyorduda 10 aylıktı yürüdü hiç zorlamadım bile emeklemeden kendi yürüdü
EzgiDuru Defnemoms1 kizim 4 ay 4 gunluk boyun kaslari gelissin diye yuz ustu koyuyorum max 5 dk duruyor o da cingirak zeka karti falan gosteriyorum ondan . Asla sevmiyor ve emeklemeyecek sanirim
Yasarkubra Merhaba benim kızımda aynı durumda bizde4.5 aylığız ama yatmak istemiyor yüz üstü her bebekte farklı olurmuş bazıları emeklemeden bile yürürmüş bakalım bizimkiler nasıl olacak ☺️