Prensessannesiyimm Kızlar kızımın ateşi 38.3 duş aldırdım düşmedi calpol vericem şimdi hemen hastaneye gitmeli miyim ne yapmam lazım
Deterjanhanim Prensessannesiyimm ilaç verdikten sonra yarım saat içinde falan düşmesi gerekir düşmezse götürursun üstünü ince bırak bı zıbın yeter
0znur Düşürmeye çalışın bi. Benim de bebegim ilk defa ateşlendi 38,3ü gördük. İlaç ıslak bez derken dusuverdi şükür Sakin kalın endişelenmeyin ☺️
Ozgeersin Şurubu verin bi yarım saat sonra falan bakım değerler düşmüyorsa götürün riske atmayın. Geçmiş olsun çok.