Deniz773 Arkadaşlar buzdolabına süt koyduktan sonra oda sıcaklığında bi tabağa koyup çözdürüyorum sonrasında siz ılık bi kapta bekletiyor musunuz ya da nasıl yapıyorsunuz buzdolabındaki sütü