Canım bize doktorumuz şey demişti. Zaten tv, telefon vs asla izletmeyin ama bebeğiniz duymasın bile. Hani arkası dönük olur hatta uyuyor olur ama tvde silahlı dövüşlü sahneler vardır seslerini duyar bilinçaltına işler geceleri ağlayarak uyanır. Kabus görür, korkar uyutamazsınız sakinleşmez dedi. Dikkat edin yanında tv açmayın gergin olmayın. Etkileniyordur