Ellaynagme Mrblar anneler. Son iki gündür sütümü sagmaya baslamısdım. Hani sütüm artsın hemde dısarı felan cıkarken yanımda sütüm olsun diye. Ama suanda kendime kızıyorum. Sütüm sanırım aşırı cogaldı ve taziklendi. Bebegim 29 günlük ve memeyi verdigimde o kdar cok ve tazikli süt geliyor ki kızıyor ememiyor yetisemiyor sonrada tabi aglama krizleri. Nabıcagımı sasırdım kaş yapiim derken göz cıkardım. Önsütü bitirip son yaglı sütüde alması gerek oysaki bebegimin ama simdi hic emmek bile istemiyor. Bu durumda olupda care bulan varmıdır?
Alyaninannesi_ Ellaynagme baştan brz sağıp öyle vermeyi dene canım. Tazyikliği gitmiş olur daha rahat emer hemde son sütü de emmiş olur
DorukAtadry Ellaynagme ben de aynısını yaşadım baktım çok dolunca baştan sağıyorum biraz önsütü 5 dk falan. Sonradan emziriyorum sorunumuz kalmadı faydalı kısmı da içiyo böylece.
Sinem_ayaz Ellaynagme bebeğim 4 ay 8 günlük bizde bu sorunu yasıyoruz başta sagdıgım için süt fışkırınca emmek İstemiyor bende önce fışkıran sütün bitmesini bekliyorum daha sonra emziriyorum
Sltn Ellaynagme makina tazyik yapar.emzirmeden önce elle biraz sagabilirsin.soğuk kompres uygulayabilirsin.birde bebeği üstüne doğru yatrarak emzirmeyi dene.sağım birakinca düzene girer.bebek aktif emerken sağım önerilmez.
Gunesdogdu Parmaklarını makas gibi yap, memeni biraz sikistirarak emzir, ben oyle yapıyorum kismen ise yarıyor. Ise yaramadiginda da once biraz sagip oyle emziriyorum o zaman sorun kalmiyor
Alyaninannesi_ Ellaynagme artması daha iyidir. İhtiyacı kadar emiyo zaten bebekler. Sağmadan emzirince ilkten fazla çektikleri için boğazına kaçıyo. O zamn da sinirleniyo 😅 yani benim kızımda byle oluyo 🙈
Gunesdogdu Ellaynagme süt bebek büyüdükçe ve emdikce onun ihtiyacı kadar cogaliyor bende ne eksik ne fazla. Ama azalma olmadi, sadece su icmezsem azaliyor biraz ama oni da fark edip su içersem düzeliyor
Ellaynagme DorukAtadry mantıklı. Sadice dahada cok cogalcak sütüm dahada sıkıntı olcak diye sagamıyorum bile suan 😭
Ellaynagme Alyaninannesi_ sagıyosunuz yani sizde başta. Evet ilerisi icin iyi amma simdi cok geliyor bu süt bebişimr. Ozellikle geceleri hic ygrasmıyo azcık iciyo onuda kusuyo sonrada sık sık uyanıyo 😭 doymadiginsan
DorukAtadry Ellaynagme azıcık önsütü sağarsan çoğalmıyo canım ben de ondan korkuyordum ama normale döndü ☺️
Ellaynagme Sltn işte biz şnsanlar yetinemiyoruz. Kuzenimde sag sag cogalsın dedi. Bende aslında duzenlide sagmadım topu topu bi kac kere. O bile yetti cogaltmaya. Herseyin fazlası kotu işte
Sltn Ellaynagme bende şistigi için sagiyordum tazyik oldu sagmadan dolayı olduğunu sonradan öğrendim.sağım bıraktım geçti elle sagim yapamadım göğüs ucu yaram vardı ama geçti merak etme 😊
Cagla87 Ellaynagme Bebeğin emme saatleri iyi kötü bellidir. Saati yaklaşırken sağmaya başla. Hemen dolmaz zaten. Başka da aklıma bişi gelmiyor. Bazı arkadaşlar parmaklarınla makas yap emzirirken demiş. Onu sakın yapma mastit olursun mazallah.