3 bucuk yaşında oplum sürekli pipisiyle oynuyor ama böyle maarürbasyon gibi birşey değil öyle eli orda duruyor dikkatini dağıtmaya çalışıyorum soruyorum oda düzeltiyorum arada da kaşınıyor diyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ne yaptınız nasıl düzeldi sünnet olmadı bu arada internette yazanların hepsini okudum birsürü bununşa ilgili video da izledim ama içim yine de rahat etmiyor 😔