YazarAnne evet vücut sistemini etkiliyo. Bende ilk olduğu zamanlar baya araştırmıştım. Biraz uzun olabilir ama. Triot vücut sisteminin bı çok dengesinde sorumlu. Hatta bende o şekilde arasıra arastira triod hastası olduğumu öğrenmiştim. Benimde adet günümde kısalma olması ile fark ettim. Daha sonra diğer belirtileri de yan yana koyunca( kalpte çarpıntı, sıcaktan aşırı bunalmış, kilo alamama, sinirlilik)( hipotroide tam tersidir herşey yavaş çalışır kalbiniz, bağırsaklarıniz, kilo verme vs) triod hastası olduğumu düşündum hastaneye gidip ben troidden şüpheleniyorum dedim öylede çıktı. İlk zamanlar bende sürekli ağlardım başıma geldiği için hatta diğer insanlara bakıp ne kadar da mutlular derdim. Sonra alıştım :)) ilaç dozu ve ilaç önemli açık söylemek gerekirse ben devletteki dahiliye doktorlarına pek guvenemedim hepsi ilacım hakkında farklı şeyler söylüyorlardı biri neden bunu kullandin bunla bu kullailmaz, biri bu ilacı bırak, biri doğru kullaniyosn dedi. Benim şanslı olduğum tek konu doktorumdu. O da dahiliyeci özelde fakat kendini bu alanda çok geliştirmiş. Size tavsiyem ya endokrin uzmanına gidin yada dahiliye olursa mutlaka güvendiginiz biri olsun. Size şöyle soylim doktorum bana hastalığın bu boyutta olduğu 2. Vakasi olduğumu yani o kadar kötüydü :)) sıkmayın şimdiden canınızı Allah dermansiz dert vermesin. Tedavi ile atlatırız inşallah 😊😊