Deniz_20 Bebeğim 11 ay 20 günlük İstanbul dönüşü sanırım biraz üşüttü öksürüyor evde ne yapabilirim ne iyi gelir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim ☺️🌺
Tubafadime Deniz_20 canim evde oksurege care yok zencefil bal yedirebilirsin 3 gün tatl i kasigiyla. Ama prospan sürüp al eczaneden o çok fayda etmişti kizimda
FatmaKrbkl Deniz_20 nerde öksürük postu görsem yazarım elma kabuğunu soyup kaynyan suyun içine atın kısık ateşte 5-6 dk demlensin süzdükten sonra içine pekmez veya bal katıp verin anında yumuşatıyor 👌🏻
Aleynag Deniz_20 benim kızım da 11 aylık bu ay ateş ve öksürül bize de geldi öksüürüğü ıhlamurla atlattım