Alindoga0705 Yapılmaz enfeksiyon riskinden dolayı.Şahsen benim dövmem yarıda kalmıştı kolumu kaplatıyordum hamile kalınca kaldı.Doğumdan sonra dövmecim emzirmen bitsin öyle gel asla yapmam böyle gez dedi.😂 1 ay emzirdim sadece şimdi şu sıcaklar geçsin dövmelere devam.