Deringh benim kızım da 1 buçuk ay erken doğdu yoğun bakımda kaldı sürekli doktorlardaydık zaten haftalarca.şimdi 2 buçuk aylık 40ı çıktıktan sonra her güzel havada çıkardık dışarı azda olsa.şimdi sabah çıkıp akşam geliyoruz eve tüm gün geziyor benimle 😊 küçük doğduğu için insan korkuyor bişey olur diye ama eğer çok gazlıysa huysuzsa çıkarın bence dışarı sakinleşip uyuyorlar bebek arabasında.