Unicornnnn Kızım 16 aylık ama babasından ve evinden uzak ailemin yanında yazlıktayım ben . Ve çok mızmız sürekli ağlıyor her şeye sizce babasından ya da evinden ayrı olmasından dolayı mı böyle
Mom62636362 Unicornnnn sıcaklardan dolayı olabilir ve evet bebekler de anlarlar kendi evlerini diye düşünüyorum. Benimkiler de kendi evimizde daha mutlular, hele babalarını bir süre görmemişlerse, tekrar gördüklerinde çıldırıyorlar sanki
GoGirl Unicornnnn olabilir ama o aylarda baslayan sonrasinda daha da artan bir mizmizlik durumu oluyor