Üç aylık oğlum var. Allahıma cok şükür bebeğimi bana sağlıkla verdi ama 2 3 haftadır hiç gündüz uykusu yok. Yarım saat bile uyumuyor. Ne yapsam ne etsem aynı değişmiyor. Uyandığında huzurlu olsa demek ki uykusu yetiyor diyeceğim ama o da değil gözü kapalı ağlıyor. Gece uyuyunca resmen bayılıyorum ben de. Cok bunaldım artık günüm resmen uyusun diye uğraşmakla geçiyor ne yemek ne başka bir şey. Allahın gücüne gitmesin ama yoruldum böyle olacağını hiç düşünmezdim artık o ağlayınca ben de ağlıyorum cok içim daraldı eşim de anlamıyor beni. Günde üç saat bile görmüyor eşim ama çocuk uyumayınca normal bebek işte diyor. Hep kucak istiyor evi sürekli gezdir istiyor belim ağrıyor artık. Kusura bakmayın uzun oldu ama iyice daraldım artık ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım herhalde anneliğimde bir şey var bebeğimi uyutamıyorum diyorum hep🥺