Sevinc24 Ben hamileliğimde covid olmuştum 3 ay geçti aşı çıktı şimdi biontech daha koruyucu diye onu yaptırmak istiyorum ama aklıma takıldı bebeğimin kalbinde iki küçük delik var emziriyorum bi sıkıntı olur mu yaptıran var mı veya doktora soran