Byzb Sezaryen sonrası iştahım hiç yok böyle olan var mı ? Sütüm de az malesef sanırım bundan dolayı 😞
Pinarmete Byzb bende doğum yapalı 2 ay oldu canım. Cok iştahsızlık vardi bende de ve zaten az olan sütüm de artmadı:/ tatlıya düşkün olan ben tatlıyı unuttum. Simdi de evde tek olduğumdan üşendiğim için ve yorgunluktan doğru düzgün bisey yapıp da yemiyorum annem burdayken o yapıyordu ne güzel
Alpdeniz2021 Ben ilk bir ay sadece kahvaltıda bir yumurta ve tarhana çorbası ile besledim, hiç iştahım yoktu, su içmeyi hiç ihmal etmezsan sütün artar zamanla, 2 ay oldu yeni yeni iştahım açılıyor