Merhabalar Hanımlar.
Sezaryen doğum yaptım. 56 günlük Bebeğim var.Lohusalığımın yirminci gününde kanamam kesildi. Ve zaten normal adet kanamam gibi olmuyordum. Bundan iki hafta önce iç çamaşırımı dolduracak şekilde kanamam oldu tekrar ve üç gün bu şekil devam edince adet oldum sandım. Fakat dün tekrar kanama oldu.Böyle olan var mı ? Adet mi yoksa halen lohusalık kanamasının kalanları mı ?