Merhabalar oglum 10.5 aylık disariya ciktigi zaman aglama krizine giriyor malum pandemiden dolayi cok fazla sokak yuzude gormedi havalar asiri sicak diye ben kendim sokakta yuruyemiyorum o yüzden cikarmiyorum kocaman terasimiz var sabah ilk kalktigi zaman gunes cikana kadar orda dolastiriyorum kuşlar martilar falan geciyor onlari izliyor onlarla konusmaya calisiyor . Yabanci insan gordumu hafif agliyor ama sonradan alisiyor sizde durumlar nasil sokaga sevmiyormu acaba diye dusunuyorum babasida kucukken evden hic cikmaz istemezmis