Merhabalar 4 buçuk aylık bir oğlum var ilk doğduğu zamanlar hariç gündüz hiç uyumuyor. Önceden gündüz uyumuyordu akşam erken uyuyordu şimdi oda yok gündüz uyutana kadar canım çıkıyor yarım saat bile uyumuyor. Güzelce banyosunu yaptırıyorum karnını doyuruyorum gazını çıkartıyorum. Uyanması için hiç bir neden yok nedensiz bir şekilde uyanıyor. Önceden yine 45 dakika felan uyuyordu şimdi yarım saat bile uyumuyor. Çıldırmak üzereyim ev almış başını gidiyor. Hiç bir iş yapamıyorum. Uyanık olduğu zamanlarda sürekli kucakta durmak istiyor. Allah aşkına yardım edin böyle olan var mı aranızda nasıl düzeldi. Çok değil günde 1 kere 1 buçuk, 2 saat uyusa bana yeter sırf uyusun diye her gün banyo yaptırıyorum yok yok yok.