Merhaba herkese,
Bebeğim 3.5 aylık. Doğum sonrasında yaklaşık 15 gün yoğun bakımda kaldı. Bu süre zarfında sütümü sağarak verdim ve maalesef meme reddi yaşadık. Yaklaşık 1.5 ay sütümü sağarak verdim. 2.aya doğru bebeğim asla durmadığı için ve yardımcı olacak kimsem olmadığı için düzenli sağım yapamadım. Sütüm bir anda azaldı ve bitti. Şimdi yaklaşık 5 gündür tekrar sağmaya başladım.
Ancak göğüslerimden sarı/kremsi birkaç damla geliyor. Kıvamı çok koyu. 3 saatte bir sağmama rağmen 1 damla bile süt gelmiyor. Göğüslerimin içerisinde bezler var ve sağma sonrasında göğüslerim fazlaca ağrımaya başladı.
Bu hep böyle mi olacak hiç sütüm gelmeyecek mi acaba? Tıkanıklık olmuş olabilir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Böyle olması çok üzüyor. Haftaya işe başlayacağım süt sağmam benim için daha kolay olacak.
Cevabınız için teşekkür ederim.