Eymen_ayaz16 https://imgyukle.com/i/X7ClM merhabalar ne olur biri yardımcı olabilirim bana kızım 4 aylık 3 aylık olduğundan beri kakasını geç yapıyor hafta bir felan ama idara başla ve hiç yapmıyor doktora gittim idarar istedi idrar yapmiyor zaten bir damla oda yetmiyor kafayı yiyorum artık olmuyor diyorum olmaz diyor doktor illaha tahlil ve bugün bezini bu şekilde açtım yavrum suda veriyorum sütte içiyor hatta çok kusuyor ama hiç bişey yapılmıyor ne yapicam fikir verin lütfen 😔😔
Gamzedef Eymen_ayaz16 anne sütü alan bebeklerde büyük tuvalete bir hafta çıkmaması normalmiş .benim bebeğiminde bazen bezinde hiç çis olmuyor fakat terliyor sizinde öyle olabilir mi bide bezin ön kısmı neden kara 🤔Işık’tan mı öyle çıktı
Muaziim Googleye hızlı resim indir yazın oraya çıkanlardan birine tıklayın fotoğraf yapıştıra fotoğrafı ekleyin sonra yükleyin altta çıkan url ler var onları kopyalayın sonra buraya basılı tutarak yapıştır diyin
Eymen_ayaz16 Sukaraduman ağlama huysuzlugu yok ama bu şekilde hatta yapınca burnu kenarları kızardı farkettim