Serapveminikleri kırık olduğu fark edilseydi de bir tedavisi yok ki .18 yaşını doldurmadan kırık buruna müdahale edilmiyor ,oğlumdan biliyorum ,4 yaşında düştü burnu kırıldı götürmediğim doktor kalmadı .18 yaşına gelince insan yüzü oturuyor öncesinde amaliyat olursa yüzünde şekil bozuklukları olur demişti ,yüzünde kayma olur gibi.Zaten de zorlu bir amaliyat küçük çocuk burun amaliyatını kaldırmaz dedi .Oğlum şimdi 12 yaşında bizde 18 olmasını bekliyoruz 😔