Prensesannesi38 Kızlar şimdi bazı aşıları 2 3 defa yaptırmamız gerekiyor ya peki bunu tek doz yaptırdığımızda neden etkisi olmuyor yoksa oluyorda az mı ?
Muhasebeciana Prensesannesi38 pekiştirme dozu olarak geciyor onlar canim. Mesela devlet asilarindada var bunlar ornegin zaturre asisi 2-4-6 ve 12.ci ayda oluyor o sekilde dusun