Merhabalar 😊
Kızım 15 aylık olmak üzere, annem; bir bebek tuvaleti (lazımlık) al banyona koy. Seninle beraber tuvalete gitsin otursun lazımlığa. Çocuk şimdiden alışır dedi. Sizce iyi olur mu yani şimdi oraya çiş yapacağını anlamaz oyuncak gibi görürse ilerde de yapmaz gibi geldi bana. Fikri, bilgisi olan paylaşabilir mi? 🙂