Herkese merhaba, oğlum 2 ay 10 günlük uzayan sarılık sebebiyle geçen hafta kan verdik ve karaciğer alt ast değerlerinin yüksek olduğu görüldü, doktorumuz çocuk gastroenteroloji uzmanına yönlendirdi, en son takip edilecek denildi, aynı durum başına gelen oldu mu? İçim çok huzursuz belki iyi bir şeyler duyarım diye yazmak istedim