AlyaMiraTy bebeğim şuan 7 aylık olucak ben Bağcılar medipol mega da yaptım ama hiç bir şekilde brakiyal pleksus denmedi bize sadece refkleks güçsüzlüğü var nöroloji görsün dedi çocuk doktoru bende başka bi hastaneye götürdüğüm de öğrendim brakiyal pleksus olduğunu halbuki daha doğum anında anlaşılıyormuş öyle diyor doktorlar birinci ayından beri de fizik tedavi görüyoruz Gaziosmanpaşa medical parkta şükür kızımın parmaklar da bir şey yoktu dirsekten omuza kadar etkilenme vardı rapor çıkarttım bir senelik sizde çıkarmayı deneyin ve fizik tedaviye devam edin kızım birinci ayından sonra hareketlenmeye başlamıştı kolu hala da devam ediyoruz şuan daha da iyi durum da rapor bitene kadar da gidicez inşallah bize de fizyoterapistlerimiz çok etkilenmemiş diyorlar