Kızlar sabah oğlumun ateşi 38 çıkmıştı hemen calpol verip sağlık ocağına götürdük orda ölçtüler normal çıktı ateşi dişten çıkmış ateşi dediler şimdi de ölçmeye çalışıyorum ama ateş ölçer dıt dıt diye ses çıkarmıyor koltuğunun altına durdukça derece yükseliyor 5 dk dursa 5 dk boyunca durmadan derece yükseliyor keyfi de yerinde oğlumun bilemedim ya