Babymaaama Allah Allah çok ilginç. Şu ara çok yoğun belki o yüzden olabilir ama ben hiç gittiğimde hatırlatma yapmadım, numaram kayıtlı olmaya bilir belki ama hocam geçenki mantar ilacı işe yaramadı diye mesaj attım geçen hemen bana ne yapmam gerektiğini söyledi ve kızımın ismini de yazmış iste Lavinya nın kronik bir sorunu olabilir gibisinden. Biz çoğu zaman sohbet felanda ediyoruz muayene sırasında ama en son gittiğimde daha hızlı girip çıktık çok yoğundu. O yüzden önemli soruları cımbızla çekiyor kısa ce net cevap veriyor. Belki o ana geldiniz. Sizde isterseniz mesaj ile bilgi alabilirsiniz gittiğinizde de hocam mesaj da da konuşmuştuk şöyle şöyle oldu diye hatırlatma yaparak ilerleyebilirsiniz. Çünkü kızımın 3 ay önceki kilosuna kadar hatırlamıştı en son gittiğimizde 🤷🏻♀️