Anneler oğlumun bundan 3 ay önce besin alerjisi oldgunu öğrendim kakasından nokta kadar kan gelmişti.hemen diyete başladım süt ve yumurta beyazına oldgunu düşündük.buralarda forumlarda okudum hep alerji çok zor çok zor yazılmış ve korkudan sütüm azaldı bir ara.sonra kendi kendime düşündüm neden zor olsunki besinlere dikkat edip tepki gösterdiklerini kesecektim ve öylede oldu 👍 dün deri testinde hepsi negatif çıktı sadece yumurta sarışına az tepki verdi şuan sütü yavaştan açıyoruz yumurta kalıyor onu daha sonra açacağız.ama korkulacak bir durum olmadı o kokan mamalardan hiç vermedim almadım bile.sütümü arttrma yollarına baktım hep.He bu arada tahin kuruyemiş et balı vs bir ara bunlarıda kesip yavaş yavaş ekledim baktım tepki yok alerji yok demekki dedim.sizlerde alerji haberini alınca karaları bağlamayın inanın gececek çünkü.çikolata delisi olan ben dondurmayla yatıp kalkan ben bile dayandıysam herkes dayanır ki inanın kendime okadar çok tatlılar yaptımki isteyen olursa yazarım canım hiç çikolata bile çekmedi ☺️