busracicek Kızlar merbaba. 4.5 aylık oğlum var ve gündüzleri 1-1.5 saat uyuyor, uyanıyor 1 saat sonra tekrar uyuyor normal midir acaba. Geceleride 2-3 kez kalkıyor. Gündüz çok uyuması endişelendiriyor beni.
busracicek Duyguege ya nebilim öle postlar açılmış ki benım oğlanda 1 saati geçince uyucam die yırtıyo ortalığı, ondan dedim benımkınde mi acaba sıkıntı☺️
Duyguege busracicek dilini ısır ve bir daha böyle şeyler düşünme hiç 😂 ben benimkini uyutmam diye göbeğim çatlıyor.. koltuktan salıncağa oradan ayakta sallamaya 50 yer değiştiriyoruz 😃 kıymetini bil bebişin uyuyunca al kahveni bir güzel yap keyfini 🥰
hilalkbdy Ahh keşke benimkinde uyutun diye ağlasa daha 26 günlük ama gündüz uykusu yok denecek kadar az hiç bir işimi yapamıyorum ben dinlenemiyotum bile işi bıraktım 😵💫😵💫
busracicek hilalkbdy sen daha yolun başındasın canım herşey düzene girer Allahın izniyle zor süreçler 🙈